Stresemannlaan 62, Haarlem      023-536 60 88

| Klachtenregeling

Als u een klacht heeft over uw kunstgebit of onze service dan kunt u dit altijd met ons bespreken. Mocht u er met ons echt niet uitkomen is het mogelijk een klacht in te dienen bij de Organisatie van Nederlandse Tandprothetici (ONT).

Voor het indienen van een klacht bij de ONT kunt u telefonische contact opnemen met het secretariaat op telefoonnummer 023 – 30 34 620 (ma-vrij van 9.00-12.00u) of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Vervolgens...

Het secretariaat gaat vervolgens na of het een klacht tegen een tandprotheticus betreft en of de klager al heeft geprobeerd om het probleem met de tandprotheticus op te lossen.

Wanneer dit het geval is, wordt de klager verzocht om de klacht zo uitgebreid mogelijk op papier te zetten en te versturen naar de klachtencommissie.

De klager krijgt een ontvangstbevestiging van zijn of haar klacht. Het secretariaat stuurt de schriftelijk ontvangen klacht ook door naar de beklaagde met het verzoek om binnen 14 dagen schriftelijk op de klacht te reageren. De klachtencommissie kan in voorkomende gevallen besluiten om dit verweer aan de klager te overleggen. Als de verklaringen van klager en beklaagde binnen zijn, gaat de klachtencommissie proberen om de klacht op te lossen door middel van gesprekken met klager en/of beklaagde. Wanneer het uitzonderlijke geval zich voordoet dat niet tot een bevredigende oplossing van het geschil gekomen kan worden, wordt de klacht door de ONT voorgelegd aan de patiëntenbelangencommissie.

Contact

Stresemannlaan 62
2037 TK Haarlem

023-536 60 88

Weekenddienst:
06 - 13 23 77 51

Privacy policy

Openingstijden:

Maandag 08.30-17.00 uur
Dinsdag 08.30-17.00 uur
Woensdag 08.30-17.00 uur
Donderdag 08.30-17.00 uur
Vrijdag 08.30-12.00 uur

Aangesloten bij:

ONT

KRTP

Certificering:

ISO 9001 certificaat

MDR